Školska knjiga

UVOD U EKONOMIJU, meki uvez

UVOD U EKONOMIJU, meki uvez

0.0 zvjezdice

177,00kn

Kod nas nema tako strukturiranog djela kao što je . Autor je nastojao dati jezgrovit, jednostavan i lako razumljiv uvodni udžbenik iz ekonomije...U tom nastojanju autor je potouno uspio...Prezentiran rukopis više je nego dobrodošao da potpuni postojeću literaturu originalnim pristupom te...

UVOD U EKONOMIJU, tvrdi uvez

UVOD U EKONOMIJU, tvrdi uvez

0.0 zvjezdice

249,00kn

ISBN: 978-953-0-30271-6 Broj stranica: 332 Uvez: TVRDI UVEZ Format: 20,5x26,5 cm

KONKURENTNOST

KONKURENTNOST

0.0 zvjezdice

149,00kn

Rukopis daje cjelovit pregled teorije, a u svom drugom dijelu pregled empirije s posljednjim podatcima, što sam rukopis čini izvornim, aktualnim i nadasve korisnim kako studentima, tako i osobama koje se bave konkurentnošću i klasterima. Pojam konkurentnosti zaokupljao je pozornost mnogobrojnih...

MIKROEKONOMIJA, menadžerski pristup

MIKROEKONOMIJA, menadžerski pristup

0.0 zvjezdice

296,00kn

IZ RECENZIJA: Udžbenik se ne ograničava samo na teoretsku analizu zbivanja u 'laboratorijskim uvjetima', već istražuje i pokazuje kako, u uvjetima gospodarske realnosti, privredni subjekti donose odluke utemeljene na ekonomskoj teoriji, kako seostvaruju tržišna alokacija te racionalno...

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA

OSNOVE STRATEŠKOG MARKETINGA

0.0 zvjezdice

215,00kn

Iz recenzija ... S obzirom na interdisciplinarni pristup obra enoj problematici, recenzirana je knjiga rele vantna i za sve koji se zanimaju za općenitu problematiku strateškog upravljanja te postizanja/očuvanja konkurentske prednosti u širem smislu te riječi. ... Osim toga, kao važno...

OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

OSNOVE MARKETINGA I MENADŽMENTA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

0.0 zvjezdice

169,00kn

Sveučilišni udžbenik prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja...

TEORIJA RASTA I UPRAVLJANJE RASTOM PODUZEĆA

TEORIJA RASTA I UPRAVLJANJE RASTOM PODUZEĆA

0.0 zvjezdice

90,00kn

U knjizi je obrađena veoma aktualna tema u sadašnjoj fazi razvoja našega gospodarstva. Počev od vlastitog viđenja biti, sadržaja i funkcije mikroekonomske teorije rasta te upravljanja razvojem gospodarskih entiteta, preko meritornog razmatranja uvjeta iciljeva rasta, autor pokazuje,...

KONTROLING, abeceda poslovnog uspjeha

KONTROLING, abeceda poslovnog uspjeha

0.0 zvjezdice

184,00kn

Ta je knjiga kao udžbenik namijenjena, prije svega, studentima Ekonomskog fakulteta i stručnjacima u praksi. U njoj se govori o tome kako razmišljati i djelovati da se izbjegnu gubici i nelikvidnost, kako graditi vitalno poduzeće, sposobno i spremno da i utrenutačnom neuspjehu vidi barem dvije...

MARKETINŠKO UPRAVLJANJE

MARKETINŠKO UPRAVLJANJE

0.0 zvjezdice

130,00kn

Knjiga obrađuje aktualne teme i primjere koji odgovaraju sadašnjosti. Podijeljena je na šest poglavlja, a iza svakoga autor iznosi određen broj primjera iz prakse, koji prate teorijsku razradu. U prvom se dijelu uz uvodni dio osim pojmovnoga daje definicija uloge marketinga u društvu, drugi...

EKONOMIJA SPOMENIČKE BAŠTINE

EKONOMIJA SPOMENIČKE BAŠTINE

0.0 zvjezdice

20,00kn

ISBN: 978-953-0-30322-5 Broj stranica: 219 Uvez: TVRDI UVEZ Format: 17x24 cm

UGOVOR O FACTORINGU

UGOVOR O FACTORINGU

0.0 zvjezdice

10,00kn

ISBN: 978-953-0-30324-9 Broj stranica: 64 Uvez: BROŠIRANI UVEZ Format: 17x24 cm

POSLOVNO PRAVO U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU

POSLOVNO PRAVO U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU

0.0 zvjezdice

158,00kn

ISBN: 978-953-0-30332-4 Broj stranica: 338 Uvez: BROŠIRANI UVEZ Format: 17x24 cm